Echt een hele goede en lieve kapster.
Astra
-
10 maanden geleden
Jamie knipt erg goed en is ook fijn, lief mens.
Erica
-
10 maanden geleden
Mijn krullen zijn fantastisch mooi geknipt! Het was voor mij de eerste keer bij Jamie, maar wat een lieve vrouw en super vakkundig! ♥️
Eva-Nicole
-
12 maanden geleden
Nelly
-
12 maanden geleden
Mijn krullen zijn heel goed geknipt door Jamie. Ik ben er heel blij mee!
Sascha
-
ongeveer een jaar geleden
Wonderful hairstylist and wonderful haircut result!
Anna
-
ongeveer een jaar geleden
Barbara
-
ongeveer een jaar geleden
Super blij met mijn nieuwe coupe, er werd goed geluisterd en meegedacht.
Sanne
-
ongeveer een jaar geleden
Heel tevreden, mijn haar zit top!!
Marijn
-
ongeveer een jaar geleden
Geheel naar wens gekapt! Op tijd en ook qua prijsverhouding.
Sylvia
-
ongeveer een jaar geleden