5.0
gebaseerd op 235 reviews

Echt een hele goede en lieve kapster.

Astra - 10 maanden geleden

Jamie knipt erg goed en is ook fijn, lief mens.

Erica - 10 maanden geleden

Wat lief dat je de tijd hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Super bedankt. Ik ben ook super dankbaar dat ik je kapster mag zijn ❤️

Hair by Jamie

Mijn krullen zijn fantastisch mooi geknipt! Het was voor mij de eerste keer bij Jamie, maar wat een lieve vrouw en super vakkundig! ♥️

Eva-Nicole - 12 maanden geleden
Nelly - 12 maanden geleden

Mijn krullen zijn heel goed geknipt door Jamie. Ik ben er heel blij mee!

Sascha - ongeveer een jaar geleden

Bedankt voor je mooie feedback. Graag tot de volgende keer 🌸

Hair by Jamie

Wonderful hairstylist and wonderful haircut result!

Anna - ongeveer een jaar geleden
Barbara - ongeveer een jaar geleden

Super blij met mijn nieuwe coupe, er werd goed geluisterd en meegedacht.

Sanne - ongeveer een jaar geleden

Wat fijn te lezen Sanne! Leuk je in mijn stoel te hebben. Graag tot de volgende keer 🌺

Hair by Jamie

Heel tevreden, mijn haar zit top!!

Marijn - ongeveer een jaar geleden

Super fijn weer Marijn! 🤗🌺

Hair by Jamie

Geheel naar wens gekapt! Op tijd en ook qua prijsverhouding.

Sylvia - ongeveer een jaar geleden

Fijn te lezen Sylvia 🌺

Hair by Jamie